Overvejer du at købe linkbuilding online? Her har vi samlet nogle ting, som du bør være opmærksom på, når du køber danske links.


Litteraturliste

  1. Introduktion til linkbuilding
  2. Køb linkbuilding
  3. Hvorfor købe linkbuilding?
  4. Køb linkbuilding fra troværdige sider
  5. Køb links der er relevante
  6. Skal du købe links til din forside eller til dine undersider?
  7. Hvordan kan du ellers forbedre dine rangeringer i Google?

Mange faktorer gælder, når det kommer til søgemaskineoptimering. Links har længe været en af de absolut vigtigste, og selvom mange gerne ser en ændring på dette punkt, er der ingen udsigt til at links får mindre værdi.

Vi kan tale alt det vi vil om onpage søgemaskineoptimering, sociale links og specielt optimerede headlines, men der er ingen vej uden om links.

Det vil altid være vigtigt at have en god og bred linkprofil – i hvert fald hvis du gerne vil rangere højt i Google.

Der er mange måder at anskaffe sig links på, men den letteste er at købe dem. Det kræver en minimal indsats, og på samme måder som du sikkert outsourcer andre opgaver, er det også oplagt at outsource linkbuildingen.

Køb linkbuilding fra Linkshoppen her

Advertorials
Indsend din artikel og betal kun for udgivelsen.
Klippekort med min. 5 links
Få mængderabat ved at købe 5 links eller mere.
Køb enkeltlinks
Mangler du 1-2 links, så er denne ydelse for dig.

 

Hvorfor købe linkbuilding?

Google ser links som anbefalinger til dit site, og hvis der skal opbygges nok af disse, kommer det naturligvis til at tage noget tid. Ved køb af linkbuilding fra stærke danske sites får du tid til at fokusere på din egen spidskompetence, mens vi hjælper dig med henvisningerne.

En god linkprofil skal gerne være troværdig og bred på samme tid. Hvis arbejdet er gjort ordentligt, kommer der også ordentlige resultater.

En forbedret linkprofil er altså lig med et mere succesfuldt website = Flere kunder og besøgende kommer til.

Køb linkbuilding fra troværdige sider

Autoritære sider er altid de bedste at få links fra. Generelt er reglen den, at det er godt at få links fra sider, der allerede er populære. Det giver god mening fra flere vinkler: Google kender allerede til disse sider og opsporer links derfra hurtigt – og desuden er der en formodning om, at kvalitetssider primært linker til andre kvalitetssider.

Køb linkbuilding fra danske sider med en høj domain rating. Denne statistik finder man hos Ahrefs, hvor sider vurderes fra 0-100. Jo højere, jo bedre.

Store, autoritære sites som for eksempel DR.dk vil naturligvis have en fornem domain rating, men til gengæld er det også svært at få links herfra.

Realistisk set får man mere ud af at forsøge med mindre sider, som dog stadig har fornuftige ratings.

Alt med en rating over 45 svarer til et virkeligt stærkt link. Og betalte links er en god vej til at få links fra sider med denne rank.

Køb links der er relevante

Der er meget at se til. Ikke alene skal man have links af god kvalitet og kvantitet – de skal også være relevante inden for din branche eller dit emne.

Links fra relaterede sider vejer som regel lidt tungere hos Google og de øvrige søgemaskiner, så de er værd at gå efter.

Hvis du kan få links fra en konkurrent, vil det være perfekt. Dette ideelle scenarie er dog ikke altid realistisk, men det kan faktisk lade sig gøre i visse tilfælde.

  • En hjemmeside om fodbold vil eksempelvis nyde godt af at få links fra sider om sport.
  • En hjemmeside for et tømrerfirma vil nyde godt af links fra byggehjemmesider og lignende.

På den måde kan du sikkert nok se, hvor vi vil henad. De bedste links er som regel de links, der både er gode og relaterede på samme tid. Det giver nemlig en realistisk linkprofil.

Dermed ikke sagt, at du kun skal gå efter links fra sider i samme branche: Det er nemlig stadig fint med lidt variation.

Desuden er der en hel del hjemmesider, der dækker bredt, og her vil det altid være oplagt at få en henvisning.

Er du stadig i tvivl om vigtigheden af links, så læs mere her.

Skal du købe links til din forside eller til dine undersider?

Generelt er det smart at have masser af links til sin forside. Dog er det ofte undersiderne, som sælger, og det er her, man virkelig kan bidrage med interessant indhold til den besøgende.

Af den grund er det smart at få links til både sin forside, men i særdeleshed også til sine vigtigste landingssider. En god blanding er bedst.

Forsøg derfor at få lidt variation, men sørg samtidig for, at der er et fokus på de vigtigste undersider.

Hvis du vil købe links og kigger på priser, så er prisen jo den samme for et link, uanset hvor der linkes hen.

Dermed har du selv mulighed for at få indflydelse på valget, så sørg for, at du får en korrekt variation, når du køber links – men med et fokus på at få links til dine vigtigste undersider.

Hvordan kan du ellers forbedre dine rangeringer i Google?

Linkbuilding er muligvis den mest effektive måde at få bedre rangeringer på, men det er langt fra den eneste. Der er masser af ting, som du kan gøre for at få et boost i Google.

For det første kan du sørge for, at dit interne indhold er veloptimeret. Det skal være let at læse, det skal indeholde relevante nøgleord, og faktisk skader det ikke at linke ud.

Selvom der er visse små tricks, som du kan benytte i dit indhold, så er reglen generelt den, at du kommer til at rangere højt, hvis du har kvalitet at tilbyde. Dette øger også chancen for at andre websites linker til dig helt automatisk.

For det andet er sociale links også en faktor. Sørg for at have knapper klar, således at de besøgende kan dele dit indhold på Facebook, Twitter og de andre sociale medier. Det giver ekstra besøgende, og det giver også en smule værdi i forhold til søgemaskinerne.

For det tredje skal du gerne være kreativ med dine overskrifter. Når du kigger i søgeresultaterne hos Google, så er der en klar og tydelig overskrift og en kort beskrivelse.

Hvis du har styr på disse, vil besøgende føle sig tiltrukkede af dit indhold, og faktisk er der et par eksperter, der har bevist, at du kommer til at ranke højere, hvis flere besøgende klikker på dit site i søgeresultaterne.

Her kan du altså let gå fra en femteplads til en tredje- eller fjerdeplads ved bare at være lidt kreativ i din overskrift.

Men uanset hvad, så er der ikke rigtigt noget, der kan gøre det alene UDEN en stærk linkprofil. Det er ekstremt vigtigt, og hvis du har forhåbninger om førstepladser, kan det i den grad betale sig at fokusere på links.

Køb linkbuilding hos os i dag

Advertorials
Indsend din artikel og betal kun for udgivelsen.
 
 
 
Klippekort med min. 5 links
Få mængderabat ved at købe 5 links eller mere.
 
 
 
Køb enkeltlinks
Mangler du 1-2 links, så er denne ydelse for dig.